Barbora Nováková

Bachelor's thesis

Marketingová a komunikační strategie skupiny ERMET-BUCK

Marketing and communication strategy of the group ERMET-BUCK
Abstract:
Cílem bakalářské práce je provedení analýzy současné marketingové a komunikační strategie skupiny ERMET-BUCK, její následné vyhodnocení a navrhnutí vylepšení do budoucnosti. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy marketingu, marketingový mix, strategie a komunikační mix. Praktická část začíná představením skupiny, její historie, činnosti a jsou zde uvedeny základní údaje o jednotlivých firmách …more
Abstract:
The aim of this thesis is to analyse current marketing and communication strategy of the group ERMET-BUCK, to evaluate results and to propose recommendations for the future. Basic terms of marketing, marketing mix, strategies and communication mix are explained in the theoretical part. Practical part begins with the introduction of the group, its history, what they do and it also contains basic information …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 9. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2019
  • Supervisor: Tomáš Sadílek
  • Reader: Tomáš Gross

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/75883