Marketingová a komunikační strategie skupiny ERMET-BUCK – Barbora Nováková
Barbora Nováková
Bachelor's thesis
Marketingová a komunikační strategie skupiny ERMET-BUCK
Marketing and communication strategy of the group ERMET-BUCK
Abstract:
Cílem bakalářské práce je provedení analýzy současné marketingové a komunikační strategie skupiny ERMET-BUCK, její následné vyhodnocení a navrhnutí vylepšení do budoucnosti. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy marketingu, marketingový mix, strategie a komunikační mix. Praktická část začíná představením skupiny, její historie, činnosti a jsou zde uvedeny základní údaje o jednotlivých firmách …moreAbstract:
The aim of this thesis is to analyse current marketing and communication strategy of the group ERMET-BUCK, to evaluate results and to propose recommendations for the future. Basic terms of marketing, marketing mix, strategies and communication mix are explained in the theoretical part. Practical part begins with the introduction of the group, its history, what they do and it also contains basic information …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 9. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75883
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2019
- Supervisor: Tomáš Sadílek
- Reader: Tomáš Gross
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75883
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková