Marketingová strategie pro start-up projekt – Šárka Procházková
Šárka Procházková
Master's thesis
Marketingová strategie pro start-up projekt
Abstract:
Cílem diplomové práce je nastavení marketingové strategie pro vstup nové společnosti na trh. Přínosem diplomové práce je využití nastavené marketingové strategie v praxi. Přestože společnost již byla založena na jaře 2017, na trh se svými webovými stránkami, pomocí kterých chce komunikovat se svými zákazníky, vstoupila až na jaře 2018. V diplomové práci je proto nejprve zhodnocen aktuální současný …moreAbstract:
The aim of the Masters thesis is to set up a marketing strategy for the entry of a new company into the market. The outcome of the thesis is the utilisation of the set marketing strategy in practice. Despite the fact that the company was set up in 2017, it only entered the market via its website, through which it communicates with its costumers, in spring 2018. Consequently, the thesis first evaluates …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 8. 2018
Identifier:
http://theses.cz/id/e344ek/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 9. 2018
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PROCHÁZKOVÁ, Šárka. \textit{Marketingová strategie pro start-up projekt}. Online. Master's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2018. Available from: https://theses.cz/id/e344ek/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Master programme / field:
Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací v podniku
Theses on a related topic
-
Komparace sociální politiky dvou statutárních měst a její dopad na vývoj populace Havířov a Frýdek-Místek
Hana Tylečková -
Knižní marketing v případové studii společnosti Albatros Media, a. s. a jejích nakladatelských brandů
Sabina Minářová -
Služba Google Analytics a její využití pro potřeby analýzy a optimalizace webových stránek
Martin Čech -
Důvody užití Google Website Optimizer při zvyšování úspěšnosti e-commerce projektů
Petr Havlík -
Optimalizace internetových stránek z pohledu SEO a responsivního webdesignu
Petr Zientek -
The Comparative Analysis of On-Page and Off-Page Search Engine Optimization Methods on Website Rankings and Business Outcomes
Kundan Verma -
E-commerce Web Application Development, Maintenance and Optimization
SUPRIYA KUMARI -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala