Šárka Procházková

Master's thesis

Marketingová strategie pro start-up projekt

Abstract:
Cílem diplomové práce je nastavení marketingové strategie pro vstup nové společnosti na trh. Přínosem diplomové práce je využití nastavené marketingové strategie v praxi. Přestože společnost již byla založena na jaře 2017, na trh se svými webovými stránkami, pomocí kterých chce komunikovat se svými zákazníky, vstoupila až na jaře 2018. V diplomové práci je proto nejprve zhodnocen aktuální současný …more
Abstract:
The aim of the Masters thesis is to set up a marketing strategy for the entry of a new company into the market. The outcome of the thesis is the utilisation of the set marketing strategy in practice. Despite the fact that the company was set up in 2017, it only entered the market via its website, through which it communicates with its costumers, in spring 2018. Consequently, the thesis first evaluates …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 8. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 9. 2018

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty