Ing. Štěpán Masojídek

Bachelor's thesis

Realitní časopis jako prostředek integrované marketingové komunikace společnosti Concept 2M spol. s r.o. (časopis REAL CITY )

Real estate magazine as an instrument of integrated marketing communication of Concept 2M spol. s r.o. (magazine REAL CITY)
Abstract:
Tato práce se zaměřuje na marketingový mix, integrovanou marketingovou komunikaci a jejich využití na trhu. V teoretické části jsou popisovány základní i rozšířené formy marketingového mixu, nové trendy a inovace působící v dnešní době na trh. Volba jednotlivých nástrojů marketingového mixu je pro firmu zásadní otázkou. Jak jsou ve vybrané společnosti tyto prvky využívány, tvoří aplikační část práce …more
Abstract:
This work focuses on the marketing mix, integrated marketing communication and its use on the market. There are the basic and extended forms of the marketing mix, history, new trends and innovations in today’s market described in the theoretical part. The various instruments of the marketing mix are key issues for the company. The fact how the companies selected elements are used creates the application …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 7. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 8. 2012
  • Supervisor: PhDr. Petr Váňa
  • Reader: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní