Prezentace neziskových organizací v médiích – Bc. Denisa Prchalová
Bc. Denisa Prchalová
Diplomová práce
Prezentace neziskových organizací v médiích
Publicity of non-profit organizations in the media
Anotace:
Tématem této diplomové práce je prezentace neziskových organizací v médiích. Cílem práce je na základě teoretické rešerše této problematiky vytvořit kvantitativní a kvalitativní šetření, na jejichž základě bude stanoveno doporučení na zlepšení prezentace jednotlivých neziskových organizací. Teoretická část charakterizuje pojmy jako neziskový sektor, jeho rozdělení, marketing neziskových organizací …víceAbstract:
The topic of this thesis is the publicity of non-profit organizations in the media. The aim of this work is based on a theoretical research of this issue to create a quantitative and qualitative survey, on which the recommendations will be made to improve the publicity of individual non-profit organizations. The theoretical part will characterize concepts such as the non-profit sector, its division …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 7. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/jnm7s/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2020
- Vedoucí: Ing. Pavla Varvažovská, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing communication of non-profit organizations with focus on cancer awareness
Jana Sklenářová -
The role of non-profit organizations: an economic analysis
David Vajčner -
Cooperation of Czech environmental nongovermental non-profit organizations with European NNOs
Veronika Školíková -
Communication strategies in promotional texts for charities and non-profit organizations
Zuzana DROZDOVÁ -
Comparison of the institutional framework of non-profit organizations in the Czech Republic , UK and USA
Klára Gajdová -
Nestátní neziskové organizace - jejich místo v rozvoji občanské společnosti se zaměřením na vybranou neziskovou organizaci
Karolína Lančová -
Role a postavení Public relations v komerčním a neziskovém sektoru
Tomáš Kocian -
Public relations vybrané neziskové organizace
Veronika Hašková