Marketingová komunikace a její využití ve vybrané společnosti – Bc. Jana Bláhová
Bc. Jana Bláhová
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace a její využití ve vybrané společnosti
Marketing communication and its use in a selected company
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na téma Marketingová komunikace a její využití ve vybrané společnosti. Jako společnost, na kterou bude toto téma aplikováno, je vybrána Česká pošta, státní podnik, a potřebné informace jsou získávány především z pobočky v Českých Budějovicích. Bakalářská práce se skládá ze dvou částí, z části teoreticko-metodologické a aplikační. Teoreticko-metodologická část je zaměřena …moreAbstract:
Scope of my bachelor thesis is Marketing’s communication and its use in selected company. Selected company, on this topic will be applied, is Česká pošta, s. p. All the important information was gathered predominantly from branch located in České Budějovice. Bachelor thesis consists of two sections: Theoretical-methodological and practical. The theoretical section is aimed at understanding of elemental …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 7. 2014
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/ayj4j/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 9. 2014
- Supervisor: Ing. Iveta Kmecová, PhD.
- Reader: Ing. Marcela Juraszková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BLÁHOVÁ, Jana. \textit{Marketingová komunikace a její využití ve vybrané společnosti}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2014. Available from: https://theses.cz/id/e4p0ck/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Přímý marketing jako moderní a efektivní nástroj externího prodejce dílů a servisu
Oldřich Sadílek -
E-mail marketing internetového obchodu a jeho použití v praxi
Kristina Duláková -
Direct Marketing (Přímá a obousměrná komunikace se zákazníkem)
Jan Šnajdr -
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketingová komunikace globální značky v národním prostředí ČR (Případová studie komunikace značky Marvel v ČR)
Lenka Machková -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková