Bc. Andrea Paulyová
Master's thesis
Zavádění nového produktu na trh
Launching a New Product into the Market
Abstract:
V diplomové práci je řešena problematika efektivní implementace marketingového a komunikačního mixu a účinek nástrojů integrované marketingové komunikace uplatněných v komunikační kampani pro nový produkt. Diplomová práce je členěna na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce je zaměřena na teoretická východiska týkající se specifik oděvního průmyslu a specifik fashion marketingových technik …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the issue of effective implementation of the marketing and communication mix and the effect of integrated marketing communication tools applied in the communication campaign for the new product. The thesis is divided into the theoretical and practical part. The theoretical part is focused on the theoretical background concerning the specifics of the fashion apparel industry …moreKeywords
značka H& M značka Isabel Marant dotazníkové šetření obsahová analýza komunikační kampaň mass market zákazník masové konfekce respondent oděvní průmysl integrovaná marketingová komunikace nový produkt marketingový mix komunikační mix H & M brand Isabel Marant brand questionnaire survey content analysis communication campaign mass market consumer fashion industry integrated marketing communication new product marketing mix promotional mix.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/hb1b6/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 8. 2015
- Supervisor: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Reader: PhDr. Marie Koubová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček