Marketingový výzkum: význam centra města v nákupních preferencích obyvatel Znojma a okolí – Ing. Tomas Kral
Ing. Tomas Kral
Bachelor's thesis
Marketingový výzkum: význam centra města v nákupních preferencích obyvatel Znojma a okolí
Abstract:
Bakalářská práce na téma „Marketingový výzkum: Význam centra města v nákupních preferencích obyvatel Znojma a okolí“ se zabývá v teoretické části vysvětlením marketingu, marketingového výzkumu, maloobchodu a chování spotřebitele, praktická část se věnuje centru města a samotnému výzkumu, kdy cílem bylo zjistit, jaký význam má centrum města Znojma z hlediska nákupních preferencí. Výzkum proběhl dotazníkovým …moreAbstract:
The present bachelor thesis is called "Marketing Research: The Significance of the Town Centre in the Shopping Preferences of Inhabitants of Znojmo and Its Surroundings." Its theoretical part deals with the explanation of marketing, marketing research, retail and consumer behaviour. The practical part is devoted to the town centre and the research itself whose objective was to determine the importance …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2012
Identifier:
http://theses.cz/id/e5jfov/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2012
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KRAL, Tomas. \textit{Marketingový výzkum: význam centra města v nákupních preferencích obyvatel Znojma a okolí}. Online. Bachelor's thesis. Znojmo: Private College of Economic Studies in Znojmo, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2012. Available from: https://theses.cz/id/e5jfov/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a management
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum vybraného produktu
Sabrina Pilátová -
Marketingový výzkum prodejní sítě družstva Jednota, OD Tábor metodou mystery aktivit
Jitka Hronová -
Využití typologie osobnosti pro segmentaci trhu a marketingový výzkum
Lucie Drncová -
Nálady ve společnosti a jejich vliv na spotřební chování obyvatel
Otakar Rákosník -
Vliv marketingové komunikace na spotřební chování
Kateřina Vojtová -
Marketingový výzkum sociální služby Vnučka do domu
Dalibor Jiříček -
Skupinová identita a spotřební kultura
Maria Pustoshilova -
Spotřební chování na trhu s kávou
Bára Novotná
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
Kral, T.
30/4/2012