Bc. Daniela Nová

Bakalářská práce

Event jako aktivizační nástroj marketingové komunikace

Event as an Activating Tool in Marketing Communications
Anotace:
Práce pojednává o event marketingu jako nástroji k aktivování zákaznických vztahů. Teoretická část definuje pojem event marketing a identifikuje komunikační kanály používané event marketingem, současně s popisem měření návratnosti investic do eventu. Praktická část práce obsahuje analýzu komunikačních aktivit jednoho z hlavních výrobců produktů pro letecký průmysl a zhodnocení úspěšnosti jeho eventů …více
Abstract:
The thesis describes Event Marketing as an activating tool of customer relations. Theoretical part defines Event Marketing and communication tools used by Event Marketing, together with description of metodology used to measure return on investment. The practical part analysis comunication activities of a major avionics producer and evaluates sucess of the company events.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 10. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 10. 2014
  • Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní