Event jako aktivizační nástroj marketingové komunikace – Bc. Daniela Nová
Bc. Daniela Nová
Bakalářská práce
Event jako aktivizační nástroj marketingové komunikace
Event as an Activating Tool in Marketing Communications
Anotace:
Práce pojednává o event marketingu jako nástroji k aktivování zákaznických vztahů. Teoretická část definuje pojem event marketing a identifikuje komunikační kanály používané event marketingem, současně s popisem měření návratnosti investic do eventu. Praktická část práce obsahuje analýzu komunikačních aktivit jednoho z hlavních výrobců produktů pro letecký průmysl a zhodnocení úspěšnosti jeho eventů …víceAbstract:
The thesis describes Event Marketing as an activating tool of customer relations. Theoretical part defines Event Marketing and communication tools used by Event Marketing, together with description of metodology used to measure return on investment. The practical part analysis comunication activities of a major avionics producer and evaluates sucess of the company events.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 10. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/k9f7h/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 10. 2014
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček