Student matematiky v profesní praxi na konci studia – Pavla VALKOVÁ
Pavla VALKOVÁ
Master's thesis
Student matematiky v profesní praxi na konci studia
Student of Mathematics in Professional Practice at the End of Study
Abstract:
Námětem pro diplomovou práci je inovace praxí z matematiky. Tyto praxe připravují prvostupňové učitele na jejich budoucí povolání. Práce má dvě části. Teoretická část je založena na pojednání o učitelské profesi, praktické přípravě v průběhu studia a přístupech k výuce matematiky. Ve druhé části práce, tedy praktické, nalezneme analýzu studentských reflexí, její vyhodnocení a prezentaci získaných výsledků …moreAbstract:
The theme of this thesis is the innovation of mathematical teaching practice. The teaching practice prepares primary school teachers for their future profession. My thesis is divided into two parts. The theoretical part is based on the treatise of the teacher's profession, the teaching practice during the study and the approaches to teaching mathematics. In the second part of the thesis, it means practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2018
Thesis defence
- Supervisor: RNDr. Radek Krpec, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
VALKOVÁ, Pavla. Student matematiky v profesní praxi na konci studia. Ostrava, 2018. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Theses on a related topic
-
Příležitosti k rozvíjení autonomie žáka v hodinách anglického jazyka na 2. stupni ZŠ a role přesvědčení učitelů vztahující se k žákově autonomii a jejímu rozvíjení
Marie Chválová -
Přístupy k výuce témat souvisejících s předsudky a stereotypy v rámci výchovy k občanství na 2. stupni ZŠ
Kristýna TANCEROVÁ -
Přístupy k výuce čtení v prvním období základního vzdělávání v České republice a Anglii
Jana Kotoučková -
Moderní přístupy k výuce Java
Miroslav Lučkai -
Analýza přístupů pedagogů k výuce anglického jazyka na druhém stupni základní školy a vliv zvolených přístupů na žáky
Anna Hošpesová -
Venkovní vyučování jako inovativní přístup k výuce českého jazyka a literatury
Alžběta Matějíčková -
Kontextuální přístupy k interpretaci ve výuce literatury na SŠ
Terezie Dvořáčková -
Přístup učitelů k výuce finanční gramotnosti v nižším sekundárním vzdělávání
Nikol Šigutová