Specifika vybrané kultury a jejich odraz na tvorbu produktu v cestovním ruchu – Kristýna Erlebachová
Kristýna Erlebachová
Bachelor's thesis
Specifika vybrané kultury a jejich odraz na tvorbu produktu v cestovním ruchu
Specifics of selected culture and their influence on product creation in tourism
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na slovenské obyvatele, kteří žijí v České republice nebo ji jen navštěvují, a na jejich kulturní odlišnosti v porovnání s českými obyvateli. Práce se zabývá analýzou způsobu, účelu a spokojenosti s cestováním do České republiky ze strany slovenských občanů. Cílem bakalářské práce je analyzovat, jak často občané Slovenska cestují. Poté na základě všech poznatků získaných …moreAbstract:
The bachelor's thesis focuses on Slovak residents who live in the Czech Republic or just visit it, and on their cultural differences compared to Czech inhabitants. The thesis analyzes the ways, purposes, and satisfaction with their travels to the Czech Republic from the perspective of Slovak citizens. The goal of the bachelor's thesis is to analyze how frequently citizens of Slovakia travel. Then, …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2024
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/gvyw0/
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2024
- Supervisor: Ing. Katarína Mrkvová, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Ľubica Šebová, PhD.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ERLEBACHOVÁ, Kristýna. \textit{Specifika vybrané kultury a jejich odraz na tvorbu produktu v cestovním ruchu}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2024. Available from: https://theses.cz/id/e93smr/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Hotel and tourism management / Hotel and tourism management
Theses on a related topic
-
Regionální produkt cestovního ruchu jako nástroj rozvoje cestovního ruchu ve vybrané destinaci
Eliška Kubíčková -
Pražský hrad jako produkt cestovního ruchu
Erika Velíšková -
Geoparky a produkt cestovního ruchu
Marie Lundová -
Svatby jako specifický produkt cestovního ruchu
Barbora Šlehoferová -
ZOO, produkt cestovního ruchu
Žaneta Mazurová -
Fotografické workshopy jako produkt cestovního ruchu.
Veronika Pujmanová -
Svatba na přání jako specifický produkt cestovního ruchu
Lucie Čejková -
Tvorba produktu cestovního ruchu v oblasti církevního CR
Zdeňka Klusáčková