Cvičení a hry pro rozvoj smyslového vnímání dítěte s Downovým syndromem v mladším školním věku – Bc. Romana Zetelová
Bc. Romana Zetelová
Diplomová práce
Cvičení a hry pro rozvoj smyslového vnímání dítěte s Downovým syndromem v mladším školním věku
Exercises and Games for Sensory Development of a Child with Down Syndrome at Lower Primary School Age
Anotace:
Diplomová práce je věnována problematice rozvoje smyslového vnímání dítěte s Downovým syndromem v mladším školním věku. Text je členěn do čtyř kapitol. První kapitola je věnována definici Downova syndromu z hlediska pojmu, etiologie a forem, prenatální diagnostiky a fyziognomických rysů a zdravotních komplikací. Druhá kapitola rozebírá vývojové období mladšího školního věku, vývoj dítěte s Downovým …víceAbstract:
The diploma thesis is devoted to the issue of sensory development of a child with Down syndrome at lower primary school age. The text is divided into the four chapters. The first chapter is devoted to the definition of Down syndrome from the view of the term, etiology and forms, prenatal diagnosis and physiognomic features and health complications. The second chapter describes children with Down syndrome …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/sfu2e/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 5. 2013
- Vedoucí: PhDr. Dagmar Přinosilová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. et Mgr. Kateřina Jiskrová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Rotational teaching of English language at Primary and Lower Secondary school
Michal Pospíšil -
The First Year of Studying English at Lower Primary School
Veronika Pokorná -
Montessori principles in English lessons at primary school ZŠ Spálov
Jaroslava LEYSHON -
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová