Teorie a praxe předškolního vzdělávání v Norsku – Lucie HALTOFOVÁ
Lucie HALTOFOVÁ
Bachelor's thesis
Teorie a praxe předškolního vzdělávání v Norsku
.Theory and practise of early childhood education in Norway
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na popis a charakteristiku instituce předškolního vzdělávání v Norsku. Cílem této práce je seznámit čtenáře se specifiky norského předškolního vzdělávání a podat informace o praxi v norské mateřské škole. V teoretické části jsou obsaženy obecné informace o Norském vzdělávacím systému a začlenění mateřských škol v tomto systému. Později se také zmiňuji o historii předškolního …moreAbstract:
This bachelor thesis is focused on describtion and characteristics of institution of early childhood education and care in Norwegian kingdom ( later in text used only Norway). The aim of this work is to familiarize the readers about specifice of norwegian early childhood education and to five information about practise in norwegian kindergarten. In the theoretical part are covered general information …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 4. 2015
Accessible from:: 3. 4. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Alexandra Tomášová
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HALTOFOVÁ, Lucie. Teorie a praxe předškolního vzdělávání v Norsku. Ostrava, 2015. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 3. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / Teaching at Pre-School Level
Theses on a related topic
-
Předškolní vzdělávání v ČR: porovnání vzdělávacích přístupů v MŠ Radost a v Církevní MŠ v Přerově
Kateřina SMOLKOVÁ -
Pohled ředitelů mateřských škol na uplatnění canisterapie v předškolním vzdělávání v České republice
Renáta Greplová -
Sexuální výchova v předškolním vzdělávání v Evropě
Zdislava Müllnerová -
Polytechnické vzdělávání v předškolním věku v souladu s rytmem roku v přírodě
Kateřina BAŘINOVÁ -
Realizace pohybových aktivit v MŠ v Ústeckém kraji v souvislosti s aktuální pandemickou situací
Marie HLADÍKOVÁ -
Soukromé mateřské školy v systému předškolního vzdělávání v ČR
Aneta Hřavová -
Vliv aspektů Montessori pedagogiky v předškolním vzdělávání se zaměřením na vybrané MŠ v oblasti Zlínského kraje
Magdaléna Němcová -
Inkluze v oblasti předškolního vzdělávání v ČR v roce 2015
Anna Zběhlíková