Profesní orientace žáků se specifickými poruchami učení – Mgr. Eva Káňová
Mgr. Eva Káňová
Master's thesis
Profesní orientace žáků se specifickými poruchami učení
Professional orientation of pupils with specific learning disabilities
Anotácia:
Diplomová práce „Profesní orientace žáků se specifickými poruchami učení“ je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Práce se zabývá profesní orientací žáků se specifickými poruchami učení na základních školách. Cílem této práce je analyzování situace o profesní orientaci žáků se specifickými poruchami učení. Teoretická část definuje specifické poruchy učení, jejich etiologii, poradenské služby …viacAbstract:
The master thesis „Professional Orientation of Pupils with Specific Learning Disabilities“ is divided into theoretical and practical part. The thesis deals with professional orientation. The aim of the thesis is to explore situation about professional orientation of pupils with specific learning disabilities. The theoretical part defines specific learning disabilities, their etiology and counselling …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/cjfse/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 2. 2014
- Vedúci: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Education / Special Education for Teachers
Práce na příbuzné téma
-
Evaluation of English Language Learners with Specific Learning Disabilities in Inclusive School
Barbora Vodičková -
Teaching English to Pupils with Learning Disabilities at Lower Secondary School
Daniela Koňaříková -
Kahoot! - a case study of retention, engagement, and classroom dynamics at a secondary vocational school
Pavla Sassmannová -
Inovace školního vzdělávacího programu střední odborné školy v oblasti kon-cepčního a organizačního zabezpečení odborné přípravy
Marek Kamerer -
Modifying English Language Teaching at Secondary Vocational School to Increase Students' Motivation
Blanka Vaňková -
The Use of Dictionaries in Foreign Language Teaching at the Secondary Vocational School
Barbora Mitášová -
Problems in Teaching Foreign Languages at Secondary Vocational School
Barbora Burianová -
Analýza učebnic českého jazyka pro střední odborné školy a střední odborná učiliště
Anna RAYMANOVÁ SLABOTÍNSKÁ