Návrh komunikační strategie – Lorena Izabella Matei
Lorena Izabella Matei
Diplomová práce
Návrh komunikační strategie
Proposal of Communication Strategy
Anotace:
Cílem diplomové práce je návrh komunikační strategie klíčových stakeholderů. Sekundárním cílem je segmentace stakeholderů studentské organizace. Pomocí jednotlivých metod bylo zkoumáno vnější prostředí organizace, včetně jejího mediálního prostředí. Poté bylo učiněno měření síly vlivu stakeholderů a následně sepsány návrhy komunikačních strategií klíčových stakeholderů. Dále byla provedena segmentace …víceAbstract:
The aim of the thesis is to propose a communication strategy for key stakeholders. The secondary goal is the segmentation of the student organization's stakeholders. The external environment of the organization, including its media environment, was investigated using individual methods. After that, the influence of the stakeholders was measured and proposals of the communication strategies of the key …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/149431
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2023
- Vedoucí: Marcela Papalová
- Oponent: Alexandra Tomášová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Model of design principles for the definition of data for the consistency of evaluation in Enterprise Governance of IT
Christian Hitz -
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin