Analýza spokojenosti zákazníků ve vybraném ubytovacím zařízení – Khrystyna Lisovska
Khrystyna Lisovska
Master's thesis
Analýza spokojenosti zákazníků ve vybraném ubytovacím zařízení
Analysis of customer satisfaction in particular accommodation facility
Abstract:
Tato diplomová práce se věnuje analýze současného stavu a historického vývoje spokojenosti zákazníků jednoho z pražských hotelu. Její cílem je prozkoumat, do jaké míry jsou hosté hotelu spokojení s ubytovacími a doplňkovými službami, poskytovanými hotelem, detailně analyzovat zpětnou vazbu, poskytovanou hosty, odhálit problémové oblasti a navrhnout opatření pro jejich řešení. Součástí práce je také …moreAbstract:
This thesis is devoted to analyzing the current level and historical development of customer satisfaction level in a hotel. The aim of such is to figure out, to what extent customers are content with accommodation and supportive services provided by the hotel, analyze in details the feedback provided by guests, discover the problematic areas and provide solutions to improve those. As a part of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 10. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/70157
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2017
- Supervisor: Oldřich Vávra
- Reader: Radek Tahal
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/70157
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Spokojenost a loajalita zákazníků
Miroslav Maláč -
Spokojenost a loajalita zákazníků
Zuzana Rabčanová -
Spokojenost a loajalita zaměstnanců ve vybrané mezinárodní společnosti
Regina Foschi -
Spokojenost a loajalita zákazníků ve vybraném subjektu
Zuzana ZAPLETALÍKOVÁ -
Spokojenost a loajalita zákazníků v gastronomických podnicích
Adéla Prášilová -
Spokojenost a loajalita hostů ubytovacích zařízeních v ČR
Kateřina Jarošová -
Spokojenost a loajalita zákazníka ke značce Nescafé
Tomáš Hokr