Lukáš Hanke

Bakalářská práce

Marketingová komunikace nezávislé hudební skupiny

Marketing communication of an independent music band
Anotace:
Cílem bakalářské práce "Marketingová komunikace nezávislé hudební skupiny" je implementace marketingových postupů do marketingové komunikace nezávislé začínající hudební skupiny při zohlednění vlivu současných proměnných faktorů na celý hudební průmysl. První teoretická část má za úkol objasnit současný stav hudebního průmyslu, vliv digitálních médií na současný stav - a to hlavně internetu. Druhá …více
Abstract:
The main intention of this dissertation named "Marketing communication of an independent music band" is implementing marketing routines into marketing communication of beginning independent music band considering the influence of various contemporary factors on the music industry as a whole. The first theoretical part of the dissertation illustrates the present-day state of the music industry, influence …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 2. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2010
  • Vedoucí: Jitka Černá
  • Oponent: Bohumír Štědroň

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/22767