Bc. Eva Špačková
Master's thesis
Současný trend Public Relations a PR v GfK
Current trend Public Relations and PR in GfK
Abstract:
Cílem mé práce je seznámit čtenáře nejenom s teorií a formami Public Relations a vysvětlit význam PR, ale podívat se i na vývoj a nová východiska této formy marketingové komunikace v čase a v porovnání s PR ve světě. V souvislosti s tím jsem chtěla upozornit na profilování PR jako silně expandující sociálně komunikační discipliny. Součástí této studie je i ukázka výzkumných metod měření účinnosti PR …moreAbstract:
The aim of my graduation theses is to make readers acquainted with theoretical knowledge of forms Public Relations and to explain a signification of PR but to focus also for a development and new-starting points of this form of marketing communication in time and in comparison with PR on the world. In context of this is also a demonstration of research metodology for measurement of PR effect. In a …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/lopcp/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2010
- Supervisor: doc. Ing. Otakar Němec, CSc.
- Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Krizová komunikace jako příležitost budování firemní image
Adriana Malíková -
Krizová komunikace jako příležitost budování firemní image
Denisa Králíková -
Analýza etických aspektů krizové komunikace podniku
Khrystyna Tsaruk -
Externí komunikace finančních domů Volksbank CZ a ING Commercial Banking
Daniel Maršalík -
Krizová komunikace jako důležitý nástroj managementu podniku
Martina Francová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská