Komunikace Památníku Lidice s veřejností v proměnách času – Bc. Jan Kameníček
Bc. Jan Kameníček
Diplomová práce
Komunikace Památníku Lidice s veřejností v proměnách času
The Public Promotion of the Lidice Memorial over the Years
Anotace:
Diplomová práce poskytuje náhled do problematiky využívání nástrojů integrované marketingové komunikace v prostředí kulturně-historických památek a destinací, včetně památek národních. První část práce přináší teoretické koncepty integrované marketingové komunikace, psychologických kategorií jako jsou image a emoce a otázky spojené se společenskou odpovědností organizací. Praktický projekt zprvu analyzuje …víceAbstract:
The diploma thesis provides an insight into the topic of effective use of integrated marketing communications and its tools in the environment of cultural-historical sights and destinations, including national heritage. The first part examines theoretical concepts of integrated marketing communications, psychological categories as image and emotions as well as issues concerning the area of corporate …víceKlíčová slova
Integrovaná marketingová komunikace jednotný vizuální styl propagace image emoce Lidice Památník Lidice muzejnictví kulturní památky historické artefakty Integrated marketing communications unified graphic style promotion emotions the village of Lidice the Lidice Memorial administrations of museums cultural heritages historical artefacts.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/wiy3s/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2012
- Vedoucí: PhDr. Ladislava Knihová, MBA
- Oponent: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček