Testování použitelnosti elektronického obchodu – Bc. David Kaválek
Bc. David Kaválek
Diplomová práce
Testování použitelnosti elektronického obchodu
Testing the usability of the e-shop
Anotace:
Diplomová práce se věnuje tématu testování použitelnosti elektronického obchodu a návrhu marketingové strategie. Hlavním cílem je provedení experimentu testování použitelnosti webu, dotazníkové šetření a využít aplikaci Smartlook. Následně vypracovat soubor doporučení, které bude předáno společnosti k jeho zavedení. Sekundárním cílem je příprava marketingové strategie e-shopu. Text je rozdělen do teoretické …víceAbstract:
The thesis deals with the testing of e-shop usability and marketing strategy design. The main goal is to perform a web usability testing experiment, a questionnaire survey and use Smartlook. Subsequently, develop a set of recommendations that will be passed on to the company for its introduction. The secondary goal is to prepare an e-shop marketing strategy.The text is divided into theoretical and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jiří Čerkasov
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Internet Marketing
Irina Islentieva -
Internet Marketing
Martina Polková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Internetový marketing
Filip Blahout
Název
Vložil
Vloženo
Práva