K problematice výuky sémantiky na 2. stupni ZŠ – Bc. Adriana ŠARMÍROVÁ
Bc. Adriana ŠARMÍROVÁ
Diplomová práce
K problematice výuky sémantiky na 2. stupni ZŠ
The issue of teaching the semantics on the second grade of primary school
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku vyučování sémantiky na 2. stupni ZŠ. Teoretická část obsahuje systematizaci poznatků o významu slov, podává výklad základních pojmů a poukazuje na vnitřní vztahy mezi slovy. Pozornost je věnována především didaktickému aspektu výuky sémantiky a zpracování dané problematiky ve vybraných současných učebnicích českého jazyka. V praktické části si klademe za …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on the issue of teaching semantics to elementary school students from 6th to 9th grade. The theoretical part consists of organizing existing notes about the theory of word meaning, explaining the basic terminology and describing the inner relationships between words. The main focus is on the didactic aspect of teaching semantics and how it is implemented in the contemporary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 7. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Milena Nosková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠARMÍROVÁ, Adriana. K problematice výuky sémantiky na 2. stupni ZŠ. Č. Budějovice, 2019. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / ČJn-OVan
Práce na příbuzné téma
-
Metodické listy pro výuku estetické výchovy – proměny v architektuře: od zlatavé secese po bělavý funkcionalismus
Vendula Studecká -
Metodické listy pro výuku dějin umění v rámci výtvarné výchovy na Gymnáziu Břeclav
Denisa Solaříková -
Metodické listy pro podporu začlenění sociálně znevýhodněných žáků. Estetická výchova v komunitním centru při základní škole
Kamila Bíziková -
Metodické listy pro výuku elementární hudební teorie v rámci přípravného studia II. stupně hudebního oboru základní umělecké školy
Pavel Cígler -
Oděv jako znak subkultur osmdesátých let 20. století: metodické listy pro výuku výtvarné výchovy
Rebeka Maria Kasapidu -
Metodické listy pro výtvarné techniky spojené s košíkářstvím určené pro volnočasová zařízení
Petra Lorencová -
Metodické listy k rozlišování tvarově podobných písmen při prvopočátečním čtení a psaní
Petra Fešarová -
Pracovní list/interaktivní průvodce k památce Barokní kašny v Olomouci
Viola Borková
Název
Vložil
Vloženo
Práva