Market entry strategy of Ben & Jerry’s to the Russian market: is there market for a sustainable brand in the Russian Federation? – Gasan Gasanov
Gasan Gasanov
Diplomová práce
Market entry strategy of Ben & Jerry’s to the Russian market: is there market for a sustainable brand in the Russian Federation?
Strategie vstupu na trh společnosti Ben & Jerry’s na ruský trh: existuje v Ruské federaci trh pro udržitelnou značku?
Anotace:
Následující diplomová práce je věnována analýze vstupní strategie Ben & Jerry se zaměřením na CSR aktivity. Hlavními cíli diplomové práce je vyvinout komplexní strategii vstupu Ben & Jerry’s na ruský trh a vyhodnotit přístup spotřebitelů k CSR aktivitám v Rusku. K dosažení cílů práce byla použita sekundární data z nejdůležitějších studií a statistických databází a byl proveden kvalitativní výzkum pro …víceAbstract:
The following Master’s thesis is devoted to the analysis of Ben & Jerry’s entry strategy with a focus on CSR activities. The main goals of the Master’s thesis are to develop a comprehensive market entry strategy of Ben & Jerry’s to the Russian market and evaluate consumers’ attitude towards CSR activities in Russia. To accomplish the goals of the thesis, secondary data from the most relevant studies …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/84567
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2021
- Vedoucí: Markéta Lhotáková
- Oponent: Andrea Escobar Rios
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GASANOV, Gasan. \textit{Market entry strategy of Ben \&{} Jerry’s to the Russian market: is there market for a~sustainable brand in the Russian Federation?}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/ehpg92/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/84567
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingového prostředí vybraného hotelu
Anna Bobková -
Analýza produktů a marketingového prostředí firmy Natura Siberica na českém trhu
Štěpánka Peterková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Analýza marketingových prostředí vybrané firmy/značky
Michaela Pánková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková