Market entry strategy of Ben & Jerry’s to the Russian market: is there market for a sustainable brand in the Russian Federation? – Gasan Gasanov
Gasan Gasanov
Master's thesis
Market entry strategy of Ben & Jerry’s to the Russian market: is there market for a sustainable brand in the Russian Federation?
Strategie vstupu na trh společnosti Ben & Jerry’s na ruský trh: existuje v Ruské federaci trh pro udržitelnou značku?
Abstract:
Následující diplomová práce je věnována analýze vstupní strategie Ben & Jerry se zaměřením na CSR aktivity. Hlavními cíli diplomové práce je vyvinout komplexní strategii vstupu Ben & Jerry’s na ruský trh a vyhodnotit přístup spotřebitelů k CSR aktivitám v Rusku. K dosažení cílů práce byla použita sekundární data z nejdůležitějších studií a statistických databází a byl proveden kvalitativní výzkum pro …moreAbstract:
The following Master’s thesis is devoted to the analysis of Ben & Jerry’s entry strategy with a focus on CSR activities. The main goals of the Master’s thesis are to develop a comprehensive market entry strategy of Ben & Jerry’s to the Russian market and evaluate consumers’ attitude towards CSR activities in Russia. To accomplish the goals of the thesis, secondary data from the most relevant studies …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 6. 2021
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/84567
Thesis defence
- Date of defence: 8. 9. 2021
- Supervisor: Markéta Lhotáková
- Reader: Andrea Escobar Rios
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
GASANOV, Gasan. \textit{Market entry strategy of Ben \&{} Jerry’s to the Russian market: is there market for a~sustainable brand in the Russian Federation?}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2021. Available from: https://theses.cz/id/ehpg92/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/84567
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
International Business - Central European Business Realities
Theses on a related topic
-
Analýza marketingového prostředí vybraného hotelu
Anna Bobková -
Analýza produktů a marketingového prostředí firmy Natura Siberica na českém trhu
Štěpánka Peterková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Analýza marketingových prostředí vybrané firmy/značky
Michaela Pánková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková