Gasan Gasanov

Master's thesis

Market entry strategy of Ben & Jerry’s to the Russian market: is there market for a sustainable brand in the Russian Federation?

Strategie vstupu na trh společnosti Ben & Jerry’s na ruský trh: existuje v Ruské federaci trh pro udržitelnou značku?
Abstract:
Následující diplomová práce je věnována analýze vstupní strategie Ben & Jerry se zaměřením na CSR aktivity. Hlavními cíli diplomové práce je vyvinout komplexní strategii vstupu Ben & Jerry’s na ruský trh a vyhodnotit přístup spotřebitelů k CSR aktivitám v Rusku. K dosažení cílů práce byla použita sekundární data z nejdůležitějších studií a statistických databází a byl proveden kvalitativní výzkum pro …more
Abstract:
The following Master’s thesis is devoted to the analysis of Ben & Jerry’s entry strategy with a focus on CSR activities. The main goals of the Master’s thesis are to develop a comprehensive market entry strategy of Ben & Jerry’s to the Russian market and evaluate consumers’ attitude towards CSR activities in Russia. To accomplish the goals of the thesis, secondary data from the most relevant studies …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 6. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 9. 2021
  • Supervisor: Markéta Lhotáková
  • Reader: Andrea Escobar Rios

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/84567