Bc. Václav Polan

Bakalářská práce

Personální marketing a jeho implementace v podnikové praxi

Anotace:
Bakalářská práce pomocí metod dotazování, explanace, pozorování, měření a komparace srovnává úroveň personálního marketingu a hledá nejefektivnější cesty jak zamezit nevyžádaným odchodům kvalitních zaměstnanců a jak si zaměstnance dlouhodobě udržet. Analýza hodnotí na vzorku vybraného podniku postupy, kterými podnik získává nové zaměstnance a jak o ně následně pečuje. Tato práce poukazuje na to, že …více
Abstract:
The bachelor thesis uses the methods of questioning, explanation, observation, measurement and comparison to contrast the level of personnel marketing and to find the most effective ways to prevent unnecessary leaving of very good and skilled employees. How to keep them stay employed for long in the company. The analysis evaluates on a sample of the selected company. Then due to the procedures by which …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2019
  • Vedoucí: Ing. Radka Vaníčková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Lukáš Pešek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma