Mustafa Witwit

Bakalářská práce

Media is the Message

Media is the Message
Anotace:
McLuhann přišel s konceptem média a zpráva. Tvrdí, že vlastnosti média jsou součástí jakékoli informace, kterou médium přenáší, a vytváří tak symbiotický vztah, kterým médium ovlivňuje způsobem je zpráva vnímána. Z této myšlenky, celku dalších úvah, jako je např. \ t reklama, televize, čtení knih a tak dále vztahují k lidem. Cílem práce bylo zjistit vliv a) sdělovací prostředky o příjemcích různého …více
Abstract:
McLuhann came up with the concept of medium and the message. He argues that the properties of the medium are part of any information the medium transmits, creating a symbiotic relationship by which the medium influences the way the message is perceived. From this idea, a whole host of other considerations, such as the impact of advertising, television, reading books, and so on, all relate to people …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2019
  • Vedoucí: Ph.D. Vadim Semenenko, MBA
  • Oponent: PhDr. Marie Koubová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication