Lucie VRŠOVSKÁ

Master's thesis

Koučování prodejního týmu

Coaching sales team
Anotácia:
Práce je rozdělena do čtyř hlavních kapitol. V první kapitole je vysvětleno, co znamená pojem multilevel marketing a kde je nejčastěji využíván. Druhá a třetí kapitola je zaměřena na vedení a řízení lidských zdrojů nástrojem sponzorování a koučování. Sponzorování je nástroj pro vedení lidských zdrojů v oblasti multilevel marketingu. Následně byl definován pojem a procesy koučování.Poslední kapitola …viac
Abstract:
The thesis is divided into four main chapters. The first chapter explains what is meant term multilevel marketing and where is the most commonly used. The second and third chapter deal with management and human resources like sponsorship and coaching. The sponsorship is analyzed in the details like as a tool for the management of human resources in multilevel marketing. The following part is focused …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 3. 2013
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: PhDr. Alice Reissová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VRŠOVSKÁ, Lucie. Koučování prodejního týmu. Ústí nad Labem, 2013. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická