Marketingová komunikace společnosti Woxo s.r.o. – Bc. Damián Sosna
Bc. Damián Sosna
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace společnosti Woxo s.r.o.
Marketing communication of Woxo s.r.o.
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti Woxo s.r.o. Cílem je analyzovat a zhodnotit stávající marketingovou komunikaci společnosti a navrhnout optimalizaci komunikační strategie. Teoretická část se věnuje odborné literatuře a definuje marketing, marketingovou komunikaci a nové trendy v marketingové komunikaci. Praktická část obsahuje shrnutí informací o společnosti s využitím …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with marketing communication of the company Woxo s.r.o. The aim is to analyze and evaluate the current marketing communication of the company and to propose the optimization of the communication strategy. The theoretical part deals with the literature and defines marketing, marketing communication and new trends in marketing communication. The practical part contains a summary …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2021
Identifier:
https://is.slu.cz/th/e92oe/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2021
- Supervisor: Ing. Martin Klepek, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SOSNA, Damián. \textit{Marketingová komunikace společnosti Woxo s.r.o.}. Online. Bachelor's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2021. Available from: https://theses.cz/id/emfa0a/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Viola Staniczková