Bc. Marie BŘICHÁČKOVÁ

Diplomová práce

Marketingový plán Strany Zelených pro nadcházející volební období pro Plzeňský kraj

Marketing plan of the Green Party for the next electoral term in Pilzen Region
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku marketingového plánování v politice. Cílem práce je vytvořit marketingový plán pro krajské volby 2012. Diplomová práce je rozdělena na dvě části teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou nastíněna teoretická východiska politického marketingu, zpracovaná na základě do-stupné literatury. Praktická část je rozdělena na analytickou a projektovou část …více
Abstract:
Diploma work examines the field of marketing planinnig in politics. The main object of this diploma work is elaboration of election campain plan in 2012. The diploma work is divided into two parts {--} teoretical part and analytical part. The teore-tical part describes the theory of political marketing, using information from source books. Analitical part includes analysis of external and internal …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 8. 2009
Zveřejnit od: 20. 8. 2014
Identifikátor: 12278

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 9. 2009

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BŘICHÁČKOVÁ, Marie. Marketingový plán Strany Zelených pro nadcházející volební období pro Plzeňský kraj. Zlín, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 08. 2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 20. 8. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing