Marketingový plán Strany Zelených pro nadcházející volební období pro Plzeňský kraj – Bc. Marie BŘICHÁČKOVÁ
Bc. Marie BŘICHÁČKOVÁ
Diplomová práce
Marketingový plán Strany Zelených pro nadcházející volební období pro Plzeňský kraj
Marketing plan of the Green Party for the next electoral term in Pilzen Region
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku marketingového plánování v politice. Cílem práce je vytvořit marketingový plán pro krajské volby 2012. Diplomová práce je rozdělena na dvě části teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou nastíněna teoretická východiska politického marketingu, zpracovaná na základě do-stupné literatury. Praktická část je rozdělena na analytickou a projektovou část …víceAbstract:
Diploma work examines the field of marketing planinnig in politics. The main object of this diploma work is elaboration of election campain plan in 2012. The diploma work is divided into two parts {--} teoretical part and analytical part. The teore-tical part describes the theory of political marketing, using information from source books. Analitical part includes analysis of external and internal …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 8. 2009
Zveřejnit od: 20. 8. 2014
Identifikátor:
12278
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2009
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BŘICHÁČKOVÁ, Marie. \textit{Marketingový plán Strany Zelených pro nadcházející volební období pro Plzeňský kraj}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/enx3r5/.
Jak správně citovat práci
BŘICHÁČKOVÁ, Marie. Marketingový plán Strany Zelených pro nadcházející volební období pro Plzeňský kraj. Zlín, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 08. 2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 20. 8. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Politický marketing ODS
Petr Košťál -
Politický marketing a volební kampaně v ČR
Karolína Šašková -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Politický marketing a volební kampaně v ČR
Dominika Cimrová -
Politický marketing při první přímé volbě prezidenta České republiky
Petra Šantorová -
Politický marketing ve volebních kampaních v rámci voleb do Zastupitelstva Ústeckého kraje
Martin Tancoš -
Politický marketing
Lukáš Jíra