Možnosti výchovy a vzdělávání osob s mentálním postižením – Dagmar Povolná
Dagmar Povolná
Bachelor's thesis
Možnosti výchovy a vzdělávání osob s mentálním postižením
Possibilities of education of people with mental disabilities
Abstract:
Má bakalářská práce byla zaměřena na specifika výchovy a vzdělávání osob s mentálním postižením. Hlavním cílem práce bylo vypracování podrobných metodických postupů při výuce žáků s mentálním postižením a byla prověřena jejich účinnost v praxi při realizaci konkrétních vzdělávacích programů.Teoretickou část práce jsem rozdělila na tři části. Na část, která se zabývá klasifikací mentálního postižení …moreAbstract:
My Bachelor thesis was focused on specifics of education of people with mental disabilities. The main goal of my work was elaboration of detailed methodological procedures in teaching pupils with mental disabilities and their effectiveness has been tested in practice in the implementation of specific educational programs. I divided my theoretical part into three parts. First part, which is focused …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 3. 2020
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Mgr. Marie Hanušová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
POVOLNÁ, Dagmar. \textit{Možnosti výchovy a~vzdělávání osob s~mentálním postižením}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Institute of Education and Communication. 2020. Available from: https://theses.cz/id/eornte/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Institut vzdělávání a poradenstvíCzech University of Life Sciences Prague
Institute of Education and CommunicationBachelor programme / field:
Specialisation in Pedagogy / Pedagogy for Teachers of Practical Training
Theses on a related topic
-
Hodnocení dopadů politik zaměřených na rodiny s dětmi. Příklad dovozu politiky přídavku na dítě.
Jana Hirnerová -
Dítě – plnohodnotný divák: Inscenační tvorba Divadla Polárka pro děti od narození do pěti let
Petra Antlová -
Jak vzniká dítě aneb cesty k hereckému ztvárnění postavy dítěte
Anna Hřebíčková -
Dítě není věc. Filosoficko-právní analýza ochrany práv dětí v ČR
Pavla Toulová -
Potřeby dítěte jako východisko péče o dítě v zařízení pro děti vyžadující okamžitou pomoc
Markéta Tichá -
Dítě jako zvlášť zranitelná oběť
Dita Steinbauerová -
Dítě, které žilo ve zdi - interaktivní inscenace pro děti
Michaela Trhoňová -
Dítě, které žilo ve zdi - interaktivní inscenace pro děti
Marie Hótová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights