Petra GENČÚROVÁ
Bachelor's thesis
Vizuální styl kavárny
Café visual design.
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá tématem vizuálního stylu z oblasti grafického designu. Text práce řeší celkový proces, grafické zákonitosti a možnosti tvorby jednotného vizuálního stylu. Poslední část se zabývá autorskou tvorbou všech náležitostí a aplikace vizuálního stylu na konkrétní kavárnu.Abstract:
The bachelor thesis deals with the graphic design topic of making brand visual identity. The text of the thesis deals with the overall branding process, graphic design regularities and further possibilities of creating a unified visual style of the brand. The last part of the thesis contains and deals with the author's work and application of the visual style to the specific café.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2022
Thesis defence
- Supervisor: ak. soch. Tomáš Chorý, ArtD.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
GENČÚROVÁ, Petra. Vizuální styl kavárny. Olomouc, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Fine Arts: Teaching Focus / VTma-AJmi
Theses on a related topic
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Vizuální identita
Julie DÍTĚTOVÁ -
Vizuální identita hudebního interpreta
Ester Hlavová -
Proměny vizuální identity Divadla Husa na provázku mezi lety 1993–2013 aneb vizuální identita jako součást estetické výchovy
Kristýna Hriadelová -
Vizuální identita softwaru Fidentis
Tomáš Sikora -
Vizuální identita
Mikuláš Kříž -
Vizuální identita filmových festivalů
Jaroslav Beneš -
Vizuální identita a komunikace soukromého historického objektu
Adéla Krompová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights