Pavel TESÁREK

Bakalářská práce

Analýza marketingové komunikace vybraného eventu

Analysis of promotion of a selected event
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje analýze marketingové komunikace filmového festivalu Finále Plzeň. Teoretická část práce se zaměřuje na více či méně související poznatky z oblasti event marketingu a marketingové komunikace. Tyto poznatky jsou čerpány z odborné literatury. Praktická část práce obsahuje představení nositele eventu i samotný event. Práce se dále zaměřuje na zpracování výstupů z provedeného …více
Abstract:
The subject of the bachelor thesis is an analysis of the promotion of the film festival Finale Plzeň. A ground of promotion and event marketing is briefly described in the theoretical part. Practical part mostly provides information about the event. The thesis also gives a data based on the marketing research, which was one of the methods how was event analysed. This research had form of a personal …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Jan Tlučhoř, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

TESÁREK, Pavel. Analýza marketingové komunikace vybraného eventu. Plzeň, 2015. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/