Analýza marketingové komunikace vybraného eventu – Pavel TESÁREK
Pavel TESÁREK
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace vybraného eventu
Analysis of promotion of a selected event
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje analýze marketingové komunikace filmového festivalu Finále Plzeň. Teoretická část práce se zaměřuje na více či méně související poznatky z oblasti event marketingu a marketingové komunikace. Tyto poznatky jsou čerpány z odborné literatury. Praktická část práce obsahuje představení nositele eventu i samotný event. Práce se dále zaměřuje na zpracování výstupů z provedeného …víceAbstract:
The subject of the bachelor thesis is an analysis of the promotion of the film festival Finale Plzeň. A ground of promotion and event marketing is briefly described in the theoretical part. Practical part mostly provides information about the event. The thesis also gives a data based on the marketing research, which was one of the methods how was event analysed. This research had form of a personal …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Tlučhoř, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TESÁREK, Pavel. Analýza marketingové komunikace vybraného eventu. Plzeň, 2015. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková