Bc. Tomáš ONDŘÍŠEK

Diplomová práce

Politický marketing posledních voleb do Poslanecké sněmovny 2017

Political marketing focused on the parliamentary elections in 2017
Anotace:
Předložená diplomová práce je zaměřena na zhodnocení efektivity a zacílení předvolebních kampaní jednotlivých politických subjektů vzhledem k celkovému počtu mandátů, hlasů, celkovým výdajům a cílovým skupinám. V první části diplomové práce jsou objasněna teoretická východiska k politickému a komerčnímu marketingu včetně shodných a rozdílných prvků. Analytická část obsahuje popis prostředí České republiky …více
Abstract:
The submitted master thesis is focused on evaluation of effectiveness and targeting of election campaigns of individual political subjects with respect to the total number of political mandates, votes, total expenditures and target groups. The first part of the thesis explains the theoretical basis for political and commercial marketing, including identical and different elements. The analytical part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ONDŘÍŠEK, Tomáš. Politický marketing posledních voleb do Poslanecké sněmovny 2017. Plzeň, 2019. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/