Význam podnikové kultury pro prosperitu podniku NESS Czech, s.r.o. – Ing. Pavel Parma
Ing. Pavel Parma
Master's thesis
Význam podnikové kultury pro prosperitu podniku NESS Czech, s.r.o.
Importance of company culture for the prosperity of NESS Czech, Ltd.
Abstract:
Tato práce se věnuje tvorbě, implementaci a správě firemní kultury a jejího vlivu na výkonnost společnosti. V několika kapitolách jsou popsány obecné charakteristiky firemní kultury, její obsah, postup tvorby a metod udržování jednotné kultury. Druhá tématická část diplomové práce je zaměřena na stav a význam firemní kultury v nadnárodní společnosti NESS Czech s.r.o. Součástí diplomové práce je i názor …moreAbstract:
This study is concerned with the topic of foundation, implementation and maintenance of company culture and its influence on company performance. General characteristics of firm culture are described in the first chapters, its content, and process of its creation and methods of maintaining a compact and unified culture. The second thematic part is focused on the actual status and importance of company …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2008
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/avkqe/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2008
- Supervisor: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Reader: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíli společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
Hana Pospíšilová -
Vize jako nezbytný základ tvorby strategie podniku
Jakub Vácha -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti.
Markéta Dlouhá -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
Tomáš Hajíček -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
Milan Klugar -
Využívání firemní vize ve vybrané organizaci
Jan Panuš -
Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR/ Company Culture in a Chosen Firm in the Czech Republic
Šárka Grguričová -
Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR/ Company Culture in a Chosen Firm in the Czech Republic
Renata Švihovcová