Marketingová komunikace Českého atletického svazu – Vojtěch Svoboda
Vojtěch Svoboda
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace Českého atletického svazu
Marketing communications of the Czech athletic federation
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací Českého atletického svazu. Hlavním cílem práce je zkoumat účinnost metod, kterými Český atletický svaz komunikuje se svými členy a fanoušky. Sekundární cíl spočívá ve vypracování návrhů a doporučení, jejichž implementace by měla vést ke zlepšení budoucí komunikace. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části jsou …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the marketing communications of the Czech athletic federation. The main aim of this work is to investigate the effectiveness of methods by which the Czech athletic federation communicates with its members and fans. The secondary objective is developing proposals and recommendations which should lead to improvements in future communication. The thesis is divided into …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 1. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75419
Thesis defence
- Date of defence: 16. 1. 2019
- Supervisor: Olga Horová
- Reader: Radek Tahal
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75419
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Sportovní marketing a PR vrcholového sportovce - Ester(STR)Ledecká
Ester Ledecká