Návrh marketingové strategie firmy mousemad, s.r.o. – Bc. Kristýna Smolíková
Bc. Kristýna Smolíková
Diplomová práce
Návrh marketingové strategie firmy mousemad, s.r.o.
Marketing strategy of the company mousemad, s.r.o.
Anotace:
Cílem této diplomové práce je na základě analýzy současných prováděných marketingových aktivit firmy mousemad, s.r.o. zhodnotit současnou marketingovou strategii a navrhnout novou optimalizovanou marketingovou strategii. V první kapitole diplomové práce budou popsána podstatná teoretická východiska související s marketingovou strategií, jako například marketingové plánování, prostředí, cílová skupina …víceAbstract:
The aim of this thesis is analyze current marketing activities in the company mousemad, s.r.o. and evaluate current marketing stratégy and create new optimized marketing strategy. In the first capture of this thesis will be described theoretical basis related to marketing strategy, for example marketing planning, environment, target group, or marketing mix. The second chapter will describe company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/j8mgm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2020
- Vedoucí: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Viola Staniczková