Návrh marketingové strategie firmy mousemad, s.r.o. – Bc. Kristýna Smolíková
Bc. Kristýna Smolíková
Master's thesis
Návrh marketingové strategie firmy mousemad, s.r.o.
Marketing strategy of the company mousemad, s.r.o.
Abstract:
Cílem této diplomové práce je na základě analýzy současných prováděných marketingových aktivit firmy mousemad, s.r.o. zhodnotit současnou marketingovou strategii a navrhnout novou optimalizovanou marketingovou strategii. V první kapitole diplomové práce budou popsána podstatná teoretická východiska související s marketingovou strategií, jako například marketingové plánování, prostředí, cílová skupina …moreAbstract:
The aim of this thesis is analyze current marketing activities in the company mousemad, s.r.o. and evaluate current marketing stratégy and create new optimized marketing strategy. In the first capture of this thesis will be described theoretical basis related to marketing strategy, for example marketing planning, environment, target group, or marketing mix. The second chapter will describe company …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2020
Identifier:
https://is.slu.cz/th/j8mgm/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2020
- Supervisor: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SMOLÍKOVÁ, Kristýna. \textit{Návrh marketingové strategie firmy mousemad, s.r.o.}. Online. Master's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2020. Available from: https://theses.cz/id/ersqdu/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Viola Staniczková