Bc. Kristýna Smolíková

Diplomová práce

Návrh marketingové strategie firmy mousemad, s.r.o.

Marketing strategy of the company mousemad, s.r.o.
Anotace:
Cílem této diplomové práce je na základě analýzy současných prováděných marketingových aktivit firmy mousemad, s.r.o. zhodnotit současnou marketingovou strategii a navrhnout novou optimalizovanou marketingovou strategii. V první kapitole diplomové práce budou popsána podstatná teoretická východiska související s marketingovou strategií, jako například marketingové plánování, prostředí, cílová skupina …více
Abstract:
The aim of this thesis is analyze current marketing activities in the company mousemad, s.r.o. and evaluate current marketing stratégy and create new optimized marketing strategy. In the first capture of this thesis will be described theoretical basis related to marketing strategy, for example marketing planning, environment, target group, or marketing mix. The second chapter will describe company …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2020
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/j8mgm/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2020
  • Vedoucí: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné