Bc. Michaela Chrenšťová

Bakalářská práce

Online marketingová komunikace vybraného e-shopu

Online marketing communication of the selected e-shop
Anotace:
Cílem bakalářské práce je na základě zhodnocení stavu online marketingové komunikace vybraného e-shopu vytvořit návrhy pro její zlepšení. V teoretické části budou představeny nástroje online marketingové komunikace a zásady pro jejich používání v návaznosti na zvýšení počtu zákazníků. V praktické části budou tyto nástroje u vybraného e-shopu analyzovány z pohledu obsahového i výkonnostního. Výstupem …více
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to evaluate the state of online marketing communication of the selected e-shop and to make suggestions for its improvement. In the theoretical part, the online marketing communication tools and principles for their use in relation to increasing the number of customers will be presented. In the practical part, these tools will be analyzed in the selected e-shop from …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2024
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/mvr2e/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2024
  • Vedoucí: Ing. Daniel Kvíčala, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Maja Mujevič

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné