Etika v marketingové komunikaci – Ing. Petr Bohušík
Ing. Petr Bohušík
Bakalářská práce
Etika v marketingové komunikaci
Ethics in Marketing Communication
Anotace:
Cílem práce je zjistit, jak v dnešní společnosti ovlivňuje etické chování firmy spotřebitele, jaký význam pro něj má environmentální a společenská odpovědnost firmy. V části teoretické bude obecně vymezena etika, environmentální a společenská odpovědnost firmy a jednotlivé nástroje marketingové komunikace. V praktické části bude aplikována metoda analýzy zaměřená na subjektivní význam etiky a odpovědnosti …víceAbstract:
The aim of the thesis is to find out how in today's society the ethical behaviour of the firms influences their consumers, whether environmental and social responsibility of the companies has any importance for the customers. In the theoretical part, there will be generally defined ethics, environmental and social responsibility of the company and various tools of marketing communication. In the practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/tt555/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
- Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Etické aspekty v marketingové komunikaci
Almira Abenova