Ing. Petr Bohušík

Bakalářská práce

Etika v marketingové komunikaci

Ethics in Marketing Communication
Anotace:
Cílem práce je zjistit, jak v dnešní společnosti ovlivňuje etické chování firmy spotřebitele, jaký význam pro něj má environmentální a společenská odpovědnost firmy. V části teoretické bude obecně vymezena etika, environmentální a společenská odpovědnost firmy a jednotlivé nástroje marketingové komunikace. V praktické části bude aplikována metoda analýzy zaměřená na subjektivní význam etiky a odpovědnosti …více
Abstract:
The aim of the thesis is to find out how in today's society the ethical behaviour of the firms influences their consumers, whether environmental and social responsibility of the companies has any importance for the customers. In the theoretical part, there will be generally defined ethics, environmental and social responsibility of the company and various tools of marketing communication. In the practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
  • Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní