Formáty elektronické-internetové reklamy a měření jejich účinnosti v cestovním ruchu – Bc. Stanislav Jukl
Bc. Stanislav Jukl
Bakalářská práce
Formáty elektronické-internetové reklamy a měření jejich účinnosti v cestovním ruchu
Formats of electronic-internet advertising and measuring of its efficacity in tourist trade
Anotace:
Internet jako moderní informační a komunikační prostředek představuje důležitý nástroj pro nové formy reklamy. Tato práce se zabývá právě internetovou reklamou a měřením její úspěšnosti v návaznosti na praxi u cestovní agentury NetTravel.cz. Cílem práce je rozebrat jednotlivé formáty internetové reklamy a zhodnotit měnící se úspěšnost dle sezóny a použitých reklamních kanálů.Abstract:
Internet as a modern means of communication is an important tool for new forms of advertising. This thesis deals with Internet advertising and measuring of its efficiency based on practical experience at the travel agency NetTravel.cz. The aim of the thesis is to analyse the different formats of online advertising and evaluate the changing efficiency according to season and advertising channels used …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/l4p2g/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2010
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: Mgr. Matěj Hušek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Possibilities and factors of measuring and evaluating the efficiency and effectiveness of hospital health care in Germany
Sabrina Lee -
Internet Marketing
Irina Islentieva -
Internet Marketing
Martina Polková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová