Bc. Stanislav Jukl

Bakalářská práce

Formáty elektronické-internetové reklamy a měření jejich účinnosti v cestovním ruchu

Formats of electronic-internet advertising and measuring of its efficacity in tourist trade
Anotace:
Internet jako moderní informační a komunikační prostředek představuje důležitý nástroj pro nové formy reklamy. Tato práce se zabývá právě internetovou reklamou a měřením její úspěšnosti v návaznosti na praxi u cestovní agentury NetTravel.cz. Cílem práce je rozebrat jednotlivé formáty internetové reklamy a zhodnotit měnící se úspěšnost dle sezóny a použitých reklamních kanálů.
Abstract:
Internet as a modern means of communication is an important tool for new forms of advertising. This thesis deals with Internet advertising and measuring of its efficiency based on practical experience at the travel agency NetTravel.cz. The aim of the thesis is to analyse the different formats of online advertising and evaluate the changing efficiency according to season and advertising channels used …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2010
  • Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: Mgr. Matěj Hušek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace