Formáty elektronické-internetové reklamy a měření jejich účinnosti v cestovním ruchu – Bc. Stanislav Jukl
Bc. Stanislav Jukl
Bachelor's thesis
Formáty elektronické-internetové reklamy a měření jejich účinnosti v cestovním ruchu
Formats of electronic-internet advertising and measuring of its efficacity in tourist trade
Abstract:
Internet jako moderní informační a komunikační prostředek představuje důležitý nástroj pro nové formy reklamy. Tato práce se zabývá právě internetovou reklamou a měřením její úspěšnosti v návaznosti na praxi u cestovní agentury NetTravel.cz. Cílem práce je rozebrat jednotlivé formáty internetové reklamy a zhodnotit měnící se úspěšnost dle sezóny a použitých reklamních kanálů.Abstract:
Internet as a modern means of communication is an important tool for new forms of advertising. This thesis deals with Internet advertising and measuring of its efficiency based on practical experience at the travel agency NetTravel.cz. The aim of the thesis is to analyse the different formats of online advertising and evaluate the changing efficiency according to season and advertising channels used …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/l4p2g/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2010
- Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Reader: Mgr. Matěj Hušek
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JUKL, Stanislav. \textit{Formáty elektronické-internetové reklamy a měření jejich účinnosti v cestovním ruchu}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2010. Available from: https://theses.cz/id/etj8yp/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Possibilities and factors of measuring and evaluating the efficiency and effectiveness of hospital health care in Germany
Sabrina Lee -
Internet Marketing
Irina Islentieva -
Internet Marketing
Martina Polková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová