Bc. Stanislav Jukl

Bachelor's thesis

Formáty elektronické-internetové reklamy a měření jejich účinnosti v cestovním ruchu

Formats of electronic-internet advertising and measuring of its efficacity in tourist trade
Abstract:
Internet jako moderní informační a komunikační prostředek představuje důležitý nástroj pro nové formy reklamy. Tato práce se zabývá právě internetovou reklamou a měřením její úspěšnosti v návaznosti na praxi u cestovní agentury NetTravel.cz. Cílem práce je rozebrat jednotlivé formáty internetové reklamy a zhodnotit měnící se úspěšnost dle sezóny a použitých reklamních kanálů.
Abstract:
Internet as a modern means of communication is an important tool for new forms of advertising. This thesis deals with Internet advertising and measuring of its efficiency based on practical experience at the travel agency NetTravel.cz. The aim of the thesis is to analyse the different formats of online advertising and evaluate the changing efficiency according to season and advertising channels used …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2010
  • Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Reader: Mgr. Matěj Hušek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní