Možnosti zvýšení komerční úspěšnosti webové prezentace Reiseagentur Drexler – Marek Hrkal
Marek Hrkal
Bachelor's thesis
Možnosti zvýšení komerční úspěšnosti webové prezentace Reiseagentur Drexler
Anotácia:
Práce se zabývá možnostmi zvýšení komerční úspěšnosti webové prezentace cestovní agentury Drexler. Aplikovány jsou nástroje on-line marketingu, které mají za cíl zvýšit návštěvnost a konverzní poměr webu. Práce teoreticky rozebírá a následně prakticky aplikuje kontextovou PPC reklamu i optimalizaci pro vyhledávače (SEO). Prostor je věnován také klíčovým faktorům ovlivňujícím konverzní charakteristiku …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 1. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/5254
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2008
- Vedúci: Václav Stříteský
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/5254
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Internet a reklama
David Zapletal -
Srovnávací reklama v ČR a v zahraničí
Adam Kurzok -
Automatizace klasifikace klíčových slov
Romana Pejcalová -
Analýza WWW stránek na základě klíčových slov
Petr Doležal -
Návrh marketingové strategie prostřednictvím internetu. Vybrané webové projekty z pohledu uživatelské zkušenosti.
Iveta Oršulíková -
Využitelnost Internetu v propagaci podniku
Michal Kuranda -
Reklama na internetu a její vnímání spotřebiteli
Jiří Zientek -
Využití internetu v podnikání
David Krňák