Petr Kunc
Bakalářská práce
HR marketing vybrané společnosti
HR marketing of the selected company
Anotace:
HR marketing se stává stále více klíčovým tématem v oblasti získávání a udržení kvalitních zaměstnanců, jelikož jde o moderní a velice účinný nástroj strategického řízení lidských zdrojů. Tato bakalářská práce se zabývá problematikou HR marketingu ve vybrané společnosti a klade si za hlavní cíl vyhodnotit vhodnost nástrojů personálního marketingu a navrhnout vhodná vylepšující opatření. Práce je členěna …víceAbstract:
HR marketing is increasingly becoming a key topic in the area of attracting and retaining quality employees, as it is a modern and highly effective tool for strategic human resource management. The bachelor thesis deals with the issue of HR marketing in a selected company and aims to evaluate the suitability of HR marketing tools and suggest appropriate improvement measures. The thesis is divided into …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/93394
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2024
- Vedoucí: David Šmíd
- Oponent: Kateřina Legnerová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93394
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Budování značky atraktivního zaměstnavatele ve vztahu k absolventům VŠ
Viktorie Fingerhutová -
Budování značky zaměstnavatele
Petr Vilímec -
Budování značky zaměstnavatele ve vybrané organizaci
Tereza Procházková -
Nástroje budování značky atraktivního zaměstnavatele uvnitř firmy
Martina Maximová -
Budování značky zaměstnavatele – významný nástroj získávání a stabilizace zaměstnanců
Andrea Sýbová -
HR marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Lucie Urbánková -
Budování značky zaměstnavatele ve vybraném podniku
Monika Smolíková -
Budování značky zaměstnavatele
Markéta Košťálová