Ing. Kateřina Pavuková

Bakalářská práce

Analýza marketingové kampaně ve společnosti FERMAT CZ s.r.o. s využitím telemarketingu k získávání zákazníků a zakázek

An Analysis of marketing campaigns in company FERMAT CZ s.r.o. using telemarketing to reach customers and requirements
Anotace:
Tématem bakalářské práce je představit oblast direct marketingu teoreticky, prezentovat dnešní pojetí, ve kterém je kladen důraz na dialog mezi společností a jejími zákazníky a úsilí o komplexnější přístup. Práce se dále zaměřuje na jeden z nástrojů direct marketingu – telemarketing a jeho obecné charakteristiky. Navazuje praktická část, která prezentuje na konkrétním příkladu průběh marketingové kampaně …více
Abstract:
The theme of this bachelor thesis is to introduce the subject of direct marketing theoretically and present the current viewpoint, where the emphasis is on the dialogue between the company and its customers and the more complex attitude. The thesis also focuses on one of the direct marketing tools - telemarketing and its general characteristics. The practical part that follows presents the concrete …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2014
  • Vedoucí: PhDr. Petr Váňa
  • Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní