Analýza marketingové kampaně ve společnosti FERMAT CZ s.r.o. s využitím telemarketingu k získávání zákazníků a zakázek – Ing. Kateřina Pavuková
Ing. Kateřina Pavuková
Bakalářská práce
Analýza marketingové kampaně ve společnosti FERMAT CZ s.r.o. s využitím telemarketingu k získávání zákazníků a zakázek
An Analysis of marketing campaigns in company FERMAT CZ s.r.o. using telemarketing to reach customers and requirements
Anotace:
Tématem bakalářské práce je představit oblast direct marketingu teoreticky, prezentovat dnešní pojetí, ve kterém je kladen důraz na dialog mezi společností a jejími zákazníky a úsilí o komplexnější přístup. Práce se dále zaměřuje na jeden z nástrojů direct marketingu – telemarketing a jeho obecné charakteristiky. Navazuje praktická část, která prezentuje na konkrétním příkladu průběh marketingové kampaně …víceAbstract:
The theme of this bachelor thesis is to introduce the subject of direct marketing theoretically and present the current viewpoint, where the emphasis is on the dialogue between the company and its customers and the more complex attitude. The thesis also focuses on one of the direct marketing tools - telemarketing and its general characteristics. The practical part that follows presents the concrete …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/kwtie/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2014
- Vedoucí: PhDr. Petr Váňa
- Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PAVUKOVÁ, Kateřina. \textit{Analýza marketingové kampaně ve společnosti FERMAT CZ s.r.o. s využitím telemarketingu k získávání zákazníků a zakázek}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/ev3400/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingové kampaně s využitím telemarketingu k získávání zákazníků
Přemysl Lukeš -
Zavádění aktivního telemarketingu do Klientského centra Prostějov
Jitka KRÁLOVÁ -
Kořeny a vývojové etapy direct marketingu (od 19. do 21. století)
Jitka Vrátná -
Multilevel marketing v rámci priameho predaja spoločnosti Eurona by Cerny
Jana Gajdicová -
Sports Marketing and Its Social Impact
Michael Rufer -
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
Valeriia Kabanova -
The Modern Direct Marketing in Practice
Viktoria Antalová